Last day and new place - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Danique Rijk - WaarBenJij.nu Last day and new place - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Danique Rijk - WaarBenJij.nu

Last day and new place

Door: Danique de rijk

Blijf op de hoogte en volg Danique

26 Februari 2014 | Costa Rica, Fortuna

My last day of my internship was already there. After my normal morning routine Andrea picked me up at the same time as the last two days. Most of my tasks for this day consisted out of putting all kinds of data in exel or a different computer program that I didn't know.
The day was quite similar to the other two days. Before I realised it, it was the end of the working day and with that it was also the end of my internship. I gave some typical dutch gifts to the people at the office, especially to Andrea, to say thank you to them. They've helped me with a lot of things during my internship and it is because of them that I enjoyed it so much!
So when I got back to the hotel the taxi was already waiting for us. We had a ride of 3 hours in front of us to La Fortuna where the Arenal Volcano is located. Well, the drive through the mountains was worth it. I've literally never seen a more beautiful view than this, it is unbelievable. Now we are going to get some diner with this amazing view. This is the perfect start for an amazing week of vacation!



Mijn laatste dag stage stond alweer voor de deur. Andrea heeft mij weer op dezelfde tijd opgehaald als de vorige 2 dagen. Ik heb vandaag vooral veel gegevens in exel, of een ander programma dat ik niet kende, moeten invoeren.
De dag verliep net zoals de andere en voordat ik het wist was het alweer het einde van deze werkdag en daarmee ook het einde van mijn stage. Ik heb wat bedankcadeautjes aan de mensen op het kantoor gegeven en in het bijzonder aan Andrea. Ze hebben me de afgelopen dagen met van alles en nog wat geholpen en door hun heb ik het hartstikke naar mn zin gehad tijdens mijn stage!
Toen ik terug kwam in het hotel stond de taxi al voor ons klaar. We hadden een reis van 3 uur door de bergen voor de boeg maar dit was het meer dan waard. Het uitzicht dat ik nu zie tijdens het typen van mijn blog is ongelofelijk en eigenlijk kan ik het niet beschrijven. We gaan nu lekker iets eten met dit prachtige uitzicht. Ik zeg een perfecte start voor een geweldige week vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Fortuna

Danique

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 5535

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 06 Maart 2014

Costa Rica

Landen bezocht: