First day of internship - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Danique Rijk - WaarBenJij.nu First day of internship - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Danique Rijk - WaarBenJij.nu

First day of internship

Door: Danique de Rijk

Blijf op de hoogte en volg Danique

24 Februari 2014 | Costa Rica, San José

Today was my first day of internship. Andrea picked me up at the hotel this morning to go to work. I introduced myself to everyone at the office before we went to work. I started by sorting some orders and looking through them. A client of them needed some bills which needed to be looked for. When Andrea needed to pick some orders up at another office I went with her. It was opporunity to see even more of the city.
During lunch time Andrea, a friend of her and I walked to a little restaurant to have some lunch. Although I thought it was a pretty hot day, Andrea thought it was cold... It was 28 degrees. After lunch we looked around a bit in a little book/giftshop where they only sell useless and funny stuff.
At the office they just started to make a website about Costa Rica with tourist information, information about their economic situation and all that kind of stuff. So when we came back from lunch I started to look up some information for this website and I'll continue doing this tomorrow. Before I realised it, it was already 5 pm. and time to go back home. I enjoyed this first day so I'm looking forward to the next 2 days.


Vandaag had ik mijn eerste stagedag. Ik werd opgehaald in het hotel door Andrea. Na mezelf even voor te hebben voorgesteld aan iedereen op het kantoor zijn we aan het werk gegaan. Ik heb verschillende dossiers moeten doorzoeken om bepaalde rekeningen te vinden die naar een klant opgestuurd moesten worden. Andrea moest wat dossiers ergens anders in San José ophalen en dus ben ik even met haar meegegaan, zo kon ik mooi weer wat van de stad zien.
Tijdens lunch zijn we naar een restaurantje gelopen dichtbij het kantoor. Samen met Andrea en een vriendin van haar hebben we daar heerlijk geluncht. Het was natuurlijk heerlijk weer dus hebben we lekker buiten op een terrasje gezeten. Toch was het volgens Andra redelijk koud maar ik kon hier toch echt niks van merken met 28 graden. Na het lunchen hebben we nog even rond gekeken in een klein boeken/cadeau winkeltje waar ze allemaal nutteloze em grappige spullen verkochten.
Na lunchtijd zijn we terug aan het werk gegaan. Ze waren net begonnen aan een site over Costa Rica waar touristen info opstaat en dingen over de overheid en economie van het land. Ik ben begonnen met het opzoeken van de informatie voor de site en hier kan ik morgen mee verder gaan. De dag vloog voorbij en voor ik het wist was het 5 uur en heeft Andrea mij weer bij het hotel afgezet. Het was een leuke eerste dag op het kantoor en ik heb zin in komende 2 dagen.

  • 25 Februari 2014 - 08:35

    Daan:

    Heeee kanjer wat fijn om te horen dat het zo goed is gegaan. Dit ga je allemaal nooit meer vergeten. Denk je aan fotos maken dan kan ik straks ook iets zien als jullie er weer zijn. Dikke kus en nog fijne dagenxxxDaantje

  • 26 Februari 2014 - 01:23

    Danique De Rijk:

    Ze staan erop daan! Er staan er ook een paar bij het reisverslag van de city trip!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Danique

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 5551

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 06 Maart 2014

Costa Rica

Landen bezocht: